Cena obejmuje:
– pobyt ze śniadaniem w formie bufetu szwedzkiego;
– dostęp do WiFi;
– monitorowany parking na terenie posesji;
– możliwość wypożyczenia rowerów w miarę ich dostępności.
Opłata miejscowa 3,30 zł od osoby/dziecka za dobę jest dodatkowo płatna gotówką przy zameldowaniu.
Dzieci w wieku do 2 lat – do każdego naszego pokoju możecie Państwo wstawić własne łóżeczko turystyczne lub skorzystać z naszego łóżeczka dziecięcego z materacykiem (w miarę ich dostępności). Oferta dodatkowo płatna 10,00 PLN/doba. Ze względów higienicznych prosimy o zabranie pościeli dla maluszka.
Dzieci w wieku 7 lat i powyżej liczone są jak osoba dorosła.
Ręczniki w łazience wymieniane są bezpłatnie po siedmiu dniach pobytowych. Dodatkowa wymiana na życzenie Gościa w cenie 10,00 PLN/szt.
Do dyspozycji Gości są ogólnodostępne urządzenia sprzątające (odkurzacz). Przy pobytach powyżej tygodnia pokoje sprzątamy na życzenie Gościa po siódmym dniu pobytu.
W trakcie pobytu możecie Państwo korzystać z bezpłatnej wypożyczalni rowerów oraz kijków do nordic walking.
twoja sala na przyjęcia weselne
1. Prosimy o korzystanie z rezerwacji online – to najwygodniejszy sposób dokonania rezerwacji,
tu znajdziecie Państwo regulamin dokonania rezerwacji i płatności świadczonych drogą elektroniczną
2. W przypadku braku dostępności, wątpliwości lub dodatkowych pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu zarezerwowania pokoju.
3. Po otrzymaniu wpłaty potwierdzamy rezerwację telefonicznie lub SMS-em, a mailem wysyłamy Voucher Pobytowy, na podstawie którego są Państwo zakwaterowani i zameldowani w ośrodku.
4. Całkowite rozliczenie kosztów pobytu – zgodnie z deklarowaną liczbą dni pobytu w dniu rezerwacji – następuje wraz z zameldowaniem w dniu przyjazdu (pierwszego dnia deklarowanego pobytu).
5. Zwrot wpłaty zadatku w przypadku rezygnacji jest każdorazowo rozpatrywany indywidualnie, w zależności od terminu rezygnacji i wybranej oferty cenowej. Wynajmujący zastrzega sobie prawo do potrąceń z dokonanej wpłaty zadatku z tytułu poniesionych kosztów związanych z anulacją rezerwacji.
6. Wszelkie ewentualne reklamacje świadczonych usług są rozpatrywane po ich otrzymaniu w formie pisemnej, drogą mailową na adres: info@willaglobal.pl lub listownie: PHU GLOBAL – Krzysztof Ereciński, ul. Makowa 14, 84-104 Jastrzębia Góra. Osoba składająca reklamację upoważnia właściciela obiektu do odpowiedzi na wskazany adres korespondencyjny lub elektronicznie na podany adres mailowy.